הפתרונות שלנו - הפקדת קוד מקור

הפקדת קוד מקור

Escrow System

חברת DataBank משמשת מאז שנת 2002 כנאמן מידע לחברות רבות עבור הפקדות "קוד מקור". בזכות יכולותיה המקיפות, הכוללות גם אבטחת מידע פיזית בתצורת Air Gap, ל-DataBank אישור CSO מטעם הרשות לחדשנות (לשעבר המדען הראשי) להעניק שירותי הפקדה של תוכנות מקור. השירות כולל  התאמה לדרישות הלקוח, אבטחה ואחסון מאובטחים, עדכוני גרסאות ובדיקות אימות.

חברות וארגונים רבים נעזרים בפיתוח תוכנה ייחודית וביישומים טכנולוגיים ייעודיים לארגון על-מנת לקיים פעילות סדירה. התלות הגבוהה בטכנולוגיות אלו וההשקעה הרבה בפיתוחן יוצרת סיכון מובנה – מה עושים במקרים כמו פשיטת רגל, סכסוך, מיזוג ורכישה, או הפסקת פעילות מסיבה אחרת של ספקית הטכנולוגיה? כיצד מגנים על צרכניות הטכנולוגיה?

הפתרון לכך הוא הפקדת "קוד המקור" של הטכנולוגיה בידי גורם נוסף, צד שלישי (במסגרת שירותי נאמנות המידע שהוא נותן), אשר ישחרר את קוד המקור רק תחת תנאים מסוימים שהוסכמו מראש.

כיוון שמדובר במידע בעל ערך רב – הפקדת קוד המקור בידי צד שלישי שאין לו היכולת לשמור ולאבטח את המידע, כורכת עמה סיכון גבוה. לכן הדרך האופטימאלית של ארגונים וחברות להגן על הטכנולוגיות החיוניות לעסק שלהם ועל ההשקעה הכלכלית הגדולה ברכישתן ופיתוחן, היא קבלת שירותי נאמנות משומרי מידע זמינים שזו התמחותם.

שירותי הנאמנות של DataBank כוללים:

התאמת הנאמנות

אבטחת הפיקדון

מניעת גישה

אחסון מאובטח

קבלת עדכוני גרסאות

בדיקת אימות

שחרור חומר ההפקדה